הסדרי הנגישות בקניון סימול אשדוד:

  • בקניון קיימות חניות נכים לרכב רגיל ולרכב גבוה

  • חניה לרכב נכים גבוה בכניסה ובכניסת רחוב צה"ל

  • החניון בקניון ללא עלות בשעתיים הראשונות ולבעלי תו נכה 3 שעות חינם, בהצגת תו נכה

  • בקניון קיימים שרותי נכים בכל קומה

  • לקניון ניתן להיכנס עם חיית שירות

  • לקניון ניתן להיכנס עם קלנועית

  • בקניון מערכת עזר לשמיעה מסוג אנטנה – לשימוש במערכת לשמיעה יש להעביר את המכשיר השמיעה למצב T

אופן ההתקשרות:

אתר הקניון: www.seamall.co.il
טלפון: 08-8686221/2
פקס: 08-8686252
מייל: shiran@seamall.co.il (המיילים נבדקים כל יום, במידה והפניה דחופה, יש לפנות דרך הטלפון או הפייסבוק).
עמוד הפייסבוק: קניון סימול אשדוד –https://www.facebook.com/ashdodseamall/

פרטי התקשרות עם רכז הנגישות:

ארנון זליגר, מנכ"ל חב' נגישות לעסקים – טלפון: 03-6529292, נייד: 052-3263723, מייל: arnon@biznagish.co.il
שרון זליגר-שמואל, מנהלת קשרי לקוחות ומורשת נגישות השירות חב' נגישות לעסקים – טלפון: 03-6529292, נייד: 054-7766369, מייל: sharon@biznagish.co.il

יצירת קשר לצורך הודעה על היעדר נגישות, או בקשה לביצוע הנגשה:

טלפון: 08-8686221/2

פקס: 08-8686252

מייל: shiran@seamall.co.il

שינוי גודל גופנים