האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.

אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

 

הנגשת אתר זה בוצעה על ידי חברת הנגשת אתרים "נגיש בקליק"

  • אתר האינטרנט עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.

  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.

  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.

  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת  NVDA  העדכנית ביותר.

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera בכפוף לתנאי היצרן. הגלישה במצב נגישות מומלצת בדפדפן כרום.

 

אפשרויות הנגישות בתפריט:

  • התאמה לניווט מקלדת- מתן אפשרות לניווט ע"י מקלדת

  • התאמה לקורא מסך – התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA , JAWS

  • חסימת הבהובים – עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים

  • הגדלת פונט האתר ל-4 גדלים שונים

  • התאמות ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעי האתר

  • התאמת האתר לעיוורי צבעים

  • שינוי הפונט לקריא יותר

  • הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן

  • הגדלת התצוגה לכ-200%

  • הדגשת קישורים באתר

  • הדגשת כותרות באתר

  • הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות

  • הצהרת נגישות

  • שליחת משוב נגישות

פניה לרכז הנגישות
אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.

אופן ההתקשרות:

אתר הקניון: www.seamall.co.il
טלפון: 08-8686221/2
פקס: 08-8686252
מייל: shiran@seamall.co.il (המיילים נבדקים כל יום, במידה והפניה דחופה, יש לפנות דרך הטלפון או הפייסבוק).
עמוד הפייסבוק: קניון סימול אשדוד –https://www.facebook.com/ashdodseamall/

פרטי התקשרות עם רכז הנגישות:

ארנון זליגר, מנכ"ל חב' נגישות לעסקים – טלפון: 03-6529292, נייד: 052-3263723, מייל: arnon@biznagish.co.il
שרון זליגר-שמואל, מנהלת קשרי לקוחות ומורשת נגישות השירות חב' נגישות לעסקים – טלפון: 03-6529292, נייד: 054-7766369, מייל: sharon@biznagish.co.il

יצירת קשר לצורך הודעה על היעדר נגישות, או בקשה לביצוע הנגשה:

טלפון: 08-8686221/2

פקס: 08-8686252

מייל: shiran@seamall.co.il

הסדרי הנגישות בקניון סימול אשדוד:

  • בקניון קיימות חניות נכים לרכב רגיל ולרכב גבוה

  • חניה לרכב נכים גבוה בכניסה ובכניסת רחוב צה"ל

  • החניון בקניון ללא עלות בשעתיים הראשונות ולבעלי תו נכה 3 שעות חינם, בהצגת תו נכה

  • בקניון קיימים שרותי נכים בכל קומה

  • לקניון ניתן להיכנס עם חיית שירות

  • לקניון ניתן להיכנס עם קלנועית

  • בקניון מערכת עזר לשמיעה מסוג אנטנה – לשימוש במערכת לשמיעה יש להעביר את המכשיר השמיעה למצב T